+ Svar på tråden
Side 2 av 2
FørsteFørste 1 2
Resultater 11 til 14 av 14

Tråd: 17. mai-medalje

Det er toppers Lene, da gleder jeg meg til den kommer Regner med at pengene er i boks også ettersom du har sendt den til meg Hehe... Men det er absolutt bra at dere gikk på pluss siden, kjempe bra...
    Det var bra at du valgte bur til Chanel, Vilde. Det var noe Chanel trengte og da gjorde du et bra valg der. Støtter deg der jeg, kjempefint at du tenker den veien
    Monica, Gizmo, Bambi, Alvine & Bompi =)

Sjefsguru Lene sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2007
    Sted
    Drøbak
    Alder
    34

Det er helt i orden, Vilde, dyrene kommer først, hver gang, så det skal du ikke ha dårlig samvittighet eller noe slikt for.

Jeg er veldig glad for å kunne fortelle at Marianne i dag solgte de siste medaljene, bortsett fra de to vi skal ha, og en til søstra mi!!! Så det bli over 5000,- ekstra på kontoen i år. Jeg må skryte masse av Marianne, som har tatt den største delen av jobben med salget. Hun har lagt ned en kjempeinnsats. Må også takke mamma'n min, som også har solgt en del medaljer.
    -Lene, leder av foreningen-

Så fint Lene Det var godt og høre at det gikk den riktige veien etter alt og bedømme med medalje salget. Toppers Flinke dere har vært alle sammen... Jeg fikk forresten min idag, og den var faktisk fin syns jeg. Artig og ha, og samtidig vite hva man har støttet, det er egentlig det viktigste for meg i denne saken Men medalje salget var absolutt en kjempe ide som gikk bra. Blir spennende å høre hva pengene skal gå til osv, vet det kommer til og gå til noe bra
    Monica, Gizmo, Bambi, Alvine & Bompi =)

Leste gjennom det meste her nå og alle har vel sine grunner om de ikke fikk kjøpe medalje.Noen har ikke råd,andre er avhengi av foreldre osv.

+ Svar på tråden

Tillatelser

• Du kan starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på tråder
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg