PDA

Se full versjon : Hamsterbur og utstyr

laila_katrin
05-01-2008, 14:21
Jeg skal snart kjøpe meg hamster, og trenger i den forbindelse litt utstyr.

Jeg leter etter et sprinkelbur som er stort. Trenger ikke være kjempestort, men ikke så lite heller.

Hvis det følger med utstyr til buret så hadde det vært veldig bra. Sånn som tunnel, matskål, hus, hjul, drikkeflaske og andre leker.

Buret må være i Mosjøen/Vefsn området i Nordland. Siden jeg ikke har bil så kommer jeg meg ikke så langt. Vi kan snakkes om frakt av utstyret hvis du ikke bor så nært Mosjøen. Så kanskje vi finner ut noe.

Send mail hvis du har noe som kan være av interesse for meg=)

Max 450 kr.

Vennlig hilsen Laila! =)

bubba
05-01-2008, 17:58
Hei, og velkommen til forumet først og fremst! :)

Jeg har ikke noe bur til salgs desverre, men jeg ville bare tipse deg om www.finn.no og www.dyrenett.no
Der finner du nok noen som har bur til salgs! :)

Kanskje noen på forumet også har det, men jeg ville nå bare si at du kunne kikke her hvis du ikke har gjort det enda. :)

laila_katrin
05-01-2008, 23:00
Hei, og velkommen til forumet først og fremst! :)

Jeg har ikke noe bur til salgs desverre, men jeg ville bare tipse deg om www.finn.no og www.dyrenett.no
Der finner du nok noen som har bur til salgs! :)

Kanskje noen på forumet også har det, men jeg ville nå bare si at du kunne kikke her hvis du ikke har gjort det enda. :)

Hei!
Takk for det :D
Ja, jeg følger med på begge plassene, og har lagt ut annonnse på dyrenett siden det var gratis der. Men følger med på begge sidene og zett.no :)
Er en del bur til salgs, men de fleste så langt unna og da må man jo betale frakt også. Og da blir sluttsummen nesten det samme som i en dyrebutikk. Men jeg får se om det er noen som har noe tilsalgs :)

Kinga27
06-01-2008, 00:44
Har sendt deg et PM, jeg bor i mosjøen bare et steinkast unna deg.
Kan hjelpe deg med bortimot komplett brukt utstyr for en veldig billig penge.

laila_katrin
08-01-2008, 20:58
Nå kan denne tråden slettes. :wink:

Kanskje jeg kunne gjøre det selv, men fant ikke ut hvordan :wink: