Se full versjon : Eget underforum kun for NHF-medlemmer
Marianne S
12-03-2007, 14:16
Det har nå kommet et underforum som NHF-medlemmer kan poste innlegg i uten at andre forumbrukere eller forum-gjester kan lese innleggene.
For å få tilgang til dette forumet, sender du en epost eller en PM til en av forumadministratorene med medlemsnr i NHF + brukernavn her på forumet.
Har du ennå ikke mottatt medlemskort med medlemsnr, kan du i stedet sende beskjed om hvilket navn medlemskapet er registrert på + brukernavn her på forumet.
NB! Medlemsavgiften må være registrert innbetalt på foreningens konto før du kan få tilgang til dette formet.
Jeg synes det er bra jeg ;)
Anne-Hedvig
18-03-2007, 08:19
Betyr det at beskjeden kun leses av foreningens forkvinne + av Site Admin.?
Mvh aheb
Nei, av de som er medlem i NHF. ;)
Marianne S
26-03-2007, 20:58
Alle som er betalende medlemmer i NHF kan poste spørsmål og svare på innlegg i dette underforumet.
Forum-administratorene bestemmer hvem som har tilgang.
De som ikke er medlemmer av NHF vil ikke kunne lese noe som helst av det som skrives i dette forumet.
Hamsterlovervip
30-04-2007, 14:59
og vitsen er ?????????
Noen har kanskje spørrsmål som gjelder for de betalende medlemene.
rottegal
30-04-2007, 19:28
For at folk skal betale av nysgjerrighet :P
ZakuraRabbit
30-04-2007, 19:31
Hvor lang tid tar det før medlemskortet kommer? Meldte meg inn nå i helga jeg :D
rottegal
30-04-2007, 19:32
Fikk det etter noen dager ;)
Anne-Hedvig
30-04-2007, 19:46
Viktig å støtte foreningen dersom vi ønsker et livskraftig hamsterforum. Lukket forum er kanskje mer funksjonelt når det blir mange medlemmer?
Marianne S
30-04-2007, 22:51
Det er som aheb sier, at når det blir mange medlemmer, vil forhåpentligvis den lukkede delen av forumet utvides betraktelig, slik at det blir et livskraftig lite "samfunn".