Se full versjon : Dele hamsterball
ZakuraRabbit
14-10-2007, 00:49
Kan to hamstere dele hamsterball? (Ikke samtidig selvsagt :P )
Hender seg jeg lar skolehamsterne bruke hamsterballen til Temari men lurer litt på om dette er lurt?
Det är inget problem, här hemma har vi 2 bollar till 5 hamstrar och det går utmärkt.
Vi sirkulerer hamsterleker mellom de fleste av hamsterne. De deler også hamsterballen.
Det enste vi må være forsiktig med er at Ask (en dverg) ikke får noe rett etter Ludvig (gullhamster), for da blir han veldig satt ut og redd.
Henger meg på Åsa og Heidi. Også hos oss går ting på rundgang. Vi sirkulerer til og med på burene. Lekeburene og baller er felleseie. Det virker i grunn mest som om det gjør ting mer interessant, det at det lukter noen andre. Da får de liksom noe ekstra å undersøke. Bare pass på at det ikke er noe smitte løs, så går det helt supert, Hanne.
Ja jag har ju bara en "lek-hage" som alla är i mest varje dag en stund var.
http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_18/15290000-15299999/640x480/15293799.jpg
Jag har inte så mycket saker i den just för att där ska de få plats att springa av sig ordentligt :)
Undskyld, dette er litt off topic, men det trekanta "klatrestativet" med huske og krok til mat.. Jeg har sånn, og virker som Lola setter pris på den, men virker som hun sliter litt med å komme ned fra den. Klatrer fint opp, men detter alltid ned (ruller litt hvis hun koordinerer dårlig). Er det farlig for henne? Burde jeg bytte den ut med noe annet?
Undskyld, dette er litt off topic, men det trekanta "klatrestativet" med huske og krok til mat.. Jeg har sånn, og virker som Lola setter pris på den, men virker som hun sliter litt med å komme ned fra den. Klatrer fint opp, men detter alltid ned (ruller litt hvis hun koordinerer dårlig). Er det farlig for henne? Burde jeg bytte den ut med noe annet?
Det tvivlar jag på, det är ju bara ca 20 cm och jag tror att om hon vill så kan hon klättra ner. Annars kan du ju sätta någon liten bräda eller något som går som en backe ner som hon kan gå på.
BenteJ14
16-10-2007, 17:56
Jeg har en ball som to hamstere deler på(alle har en hver to hamstere på ver ball) d går helt fint,jeg bruker å vaske springeballene en gang i uka slik at de er rene.Ellers så bruker jeg såpefrievåtservietter d har de ikke noe i mot da :).