Se full versjon : Enkel labyrint
På søndag tok jeg 9 melkekartonger, som jeg hadde spart opp,skjærte masse luker i de og tapet de godt sammen. Du verden for et artig lekestativ hamsterfrøkna mi fikk. Hun bare elsker det.
Anne-Hedvig
20-09-2007, 02:24
En god idé! Den skal jeg ta til meg.
Det skal jeg også gjøre, fint tips :D
Marianne S
20-09-2007, 19:39
Husk å følge med på at hamsteren ikke spiser tapen. Ellers var det et veldig bra påfunn!
Carmelita
20-09-2007, 22:56
Husk å følge med på at hamsteren ikke spiser tapen. Ellers var det et veldig bra påfunn!
Kanskje det går ann å bruke skolelim i stedet? :) Brette kantene så man kan lime det på utsiden av labyrinten.
Hvis du bruker bred blank pakketape og tar den starmt rundt karongene uten å ha den nære kanter så skal ikke det være noe problem. pass bare på at den er glatt og uten rynker og brettede ender den tapen.
Lukene fjerner du og så taper du de sammen f.eks. tre og tre og til slutt som en stor kube. Utrolig hvor mange varianter du kan få.
Jeg hadde en dverghamster som dessverre gnagde så mye på hardplast tunnellburet sitt at han svelget splinter og døde. Derfor har jeg nå funnet mindre farlige løsninger på denne måten.
ALLT ER FARLIG hvis vi skal begynne å se nøyere etter. let etter DEN MINST FARLIGE løsningen.
God helg alle sammen.
Har du mulighet til å vise bilde av kreasjonen din?
Jeg fikk ikke til å legge inn bilde her men la det på dyrenett på denne linken
http://forum.dyrenett.no/forum/showthread.php?p=917764#post917764
Dette var mens jeg bygde det. Hadde ikke tid til å vente på alle kartongene så jeg legger på flere etterhvert som vi drikker melk.
Dorte elsker dette.
Prøve en gang til? Får ikke sett bilde på dyrenett om jeg ikke er medlem og det er tiltak siden jeg ikke kommer til å bruke til annet enn å se det bilde.. :|
Av en eller annen merkelig grunn så får jeg de ikke opp her desverre men hvis noen kan kopiere det hit fra dyrenett så blir jeg glad.
men prøv denne linken først:http://sunshine35446.yuku.com/topic/6356
Yey. Den funka kjempefint:)
Stilig da..