PDA

Se full versjon : Er det viktig å sandbade hamstere?

sunniva12345
16-09-2007, 12:49
Hei!
Jeg lurer på om det er viktig å gi hamsterene sine badesand, jeg har ikke gjort det, og hamsteren min er frisk og rask :D
men jeg lurer på om jeg bør begynne å kjøpe sand til hamsteren min.

Sunniva :)

ZakuraRabbit
16-09-2007, 13:03
Nei, de MÅ ikke ha det, men det er de som syns det er gøy å sandbade da :D Har hørt at det er mest dverghamstere som liker sanbading, men min langhårede gullhamster har sin egen sandkasse som hun bruker jevnlig :D

Millie
16-09-2007, 22:14
Det er ikke viktig, men det er gøy for hamsterene da:) pluss at det hjelper med å holde pelsen ren.

heidiii
16-09-2007, 22:46
Har hørt at det er mest dverghamstere som liker sanbading,
Tror det er noe i det. Ludvig (gullhamsteren min) er langt mindre ivrig på å rulle seg enn dvergene våre.

Anne-Hedvig
17-09-2007, 10:44
Tamtara har ikke vist noe særlig interesse, mens Rosie badet hver dag etter at hun hadde stått opp (som del av 'morgen'stellet).

Kalamari
17-09-2007, 12:24
Trygve "må" ha sitt morgenbad. Han trenger det ikke, men han elsker å rulle seg i kattesanden og grave litt samtidig og om badekaret hans ble fjernet en kveld, så vil han ta badet sitt inne i doen :)

sunniva12345
23-09-2007, 09:45
jeg har kjøpt badekar og badesand nå, men jeg lurer på om hamsteren min egentlig sandbader, den bare graver i sanda, han synes jo at det er veldig gøy da :D

Amanda
23-09-2007, 10:11
Hei!
Jeg lurer på om det er viktig å gi hamsterene sine badesand, jeg har ikke gjort det, og hamsteren min er frisk og rask :D
men jeg lurer på om jeg bør begynne å kjøpe sand til hamsteren min.

Sunniva :)

dom måste inte ha sand, men dom får mycket finare päls om de får sandbad! dom tycker också att det är jättekul med sandbad:)