PDA

Se full versjon : Duo Rat and Mouse

ZakuraRabbit
06-09-2007, 16:54
Kan man bruke dette foret til hamster? Det står på pakken at den kan brukes men så står det tross alt på gnagerblandingen at den kan brukes til kanin også (forårsaker ofte fordøyelsesproblemer) så jeg tenkte jeg skulle spørre her.
Tenkte å gå over til pellets-for for å unngå frørester og greier i matskåla hele tiden (og for å forsikre meg om at Tempus får i seg de næringstoffene hun skal ha) har sett etter Vita Special men det har de ikke. (De har for rotter da :P )

Hva ville dere anbefalt?
Bruke Duo Rat and Mouse?
Bruke Vita Spesial for rotter?
Fortsette med Prestige Hamster Nature?

Marianne S
06-09-2007, 16:56
Jeg ville fortsatt med Prestige Premium Hamster som hovedfôr, og supplert med Duo Rat & Mouse hvis hamsteren liker disse. Vi har prøvd Dou-pellets til våre hamstere, og mottakelsen var nokså lunken, men noen spiste pelletsene innimellom.

ZakuraRabbit
19-10-2007, 20:54
Bestemte meg for å prøve Duo, og det så faktisk ut som om hun likte det. :D Ga henne bare to biter enda, siden de er ganske store, og hun knasket dem nå i seg :D
Også Gaara tok med seg en bit inn i huset sitt.
Nå er jeg så "Heldig" å ha en hamster som ser ut til å spise det som er 8) Så kanskje dette går bra... hun vil uansett Premium iallefall til posen er tom (maaaasse igjen enda), så får vi se om det blir nødvendig å kjøpe mer etterpå.