Se full versjon : kan hamster spise .....
kan hamstere spise sånne fuglefrø greier, sån som man henger ut til fuglene og vinter ( sånne små frøballer med sån lite nett rundt) ? fikk høre av en veninne at de kunne spise det, men jeg var litt skeptisk til det, hun hadde git sin hamster det, og det gikk fint sa hun. :S kan hamstere spise det ? :|
Mener du sånne meiseboller av fett eller poser med løse nøtter i?
Hvis det er snakk om frø/nøtter kan de spise det, men de skal helst ikke ha så mye av det hver dag. Hamstere flest liker frø og nøtter veldig godt, men det er masse fett i det, og de velger gjerne det de liker framfor det som er mest rikt på vitaminer osv.
Når det gjelder meiseboller (de som ser sånn gråaktig ut) hadde jeg ikke gitt det.
er det meiseboller det heter ? oja! xD jaja. tror ikke jeg skal gi han det.. har ikke en sån god feeling på det xD det er mye fett i de og ja.. philip har lagt på seg "litt" i det siste xD lille søstra mi skulle passe på han 1 uke xD og ja hun ga ham vel "litt" for mye godteri ? xD så na er han veldig rund og god xD :o :azn:
kan hamstere spise sånne fuglefrø greier, sån som man henger ut til fuglene og vinter ( sånne små frøballer med sån lite nett rundt) ? fikk høre av en veninne at de kunne spise det, men jeg var litt skeptisk til det, hun hadde git sin hamster det, og det gikk fint sa hun. :S kan hamstere spise det ? :|
Jag skulle inte rekommendera att ge hamstern det. det innehåller mycket fett och är inte nödvändigt. sedan tror jag talgbollar(som vi säger i sverige) innehåller saker som är bra för fåglarna, salter och sånt. jag vet inte om hamstern tål det. jag skulle inte chansa i alla fall:)
Marianne S
18-08-2007, 21:56
Enig med Amanda. Meiseboller er stappfulle av fett og nøtter, og absolutt ikke hamstermat.