Ørkis4ever
24-07-2007, 03:17
Han ørkenrotta mi har fått en en "halv sirkel" bustete område på ryggen som stikker litt mer opp enn på andre deler på kroppen hans. Når jeg ikke er i nærheten av han og han har vært rolig en stund, er den ikke der, men når jeg kommer og ser på, og f.eks bytter på vannflaske e.l så kommer den igjen.
han har kone og barn han som han bor i samme bur med. Jeg vet ikke om han kan være syk. Avføringen hans lukter litt serkt og han gjør fra seg nesten overalt (bare sånn hvis det hadde no med saken å gjøre). Han har blitt litt mindre aktiv nå, men isteden for å løpe å hærje, så liggen han på noen av ungene (for kanskje å holde dem varme??).
Kanskje han er litt stresset, eller kanskje han bare vil skremme meg bort for å beskytte familien..? jeg vet ikke.
Jeg har ingen anelse om hvorfor det er sånn. Noen som vet?
Hva tror du om det Marianne?
han har kone og barn han som han bor i samme bur med. Jeg vet ikke om han kan være syk. Avføringen hans lukter litt serkt og han gjør fra seg nesten overalt (bare sånn hvis det hadde no med saken å gjøre). Han har blitt litt mindre aktiv nå, men isteden for å løpe å hærje, så liggen han på noen av ungene (for kanskje å holde dem varme??).
Kanskje han er litt stresset, eller kanskje han bare vil skremme meg bort for å beskytte familien..? jeg vet ikke.
Jeg har ingen anelse om hvorfor det er sånn. Noen som vet?
Hva tror du om det Marianne?