Se full versjon : Frolic?
ZakuraRabbit
27-06-2007, 22:02
Kan hamstere ete Frolic hundemat?
Eventuelt annen hundemat? Vi har hund, som spiser Frolic og Pedigree (tror jeg) og jeg lurte på om jeg kunne la Temari smake å, for å gi henne litt variasjon (foreløpig får hun det meste av proteinet sitt fra hundekjeks et oar ganger i uka :P )
ja di kan spisse hunde kjeks min spiser det
ZakuraRabbit
02-07-2007, 11:09
ja di kan spisse hunde kjeks min spiser det
Jeg vet de spiser hundekjeks men jeg lurte på frolic-hundematen. Den er ganske så anderledes fra kjeksa...
Kalamari
02-07-2007, 11:52
Fikk med prøvepose på hundemat da Trygve flyttet hjem til meg, de sa det var en god proteinkilde. Og tørr hundemat bør jo være det samme som Frolic? Jeg ser forresten for meg de halvmyke Frolicringene når jeg ser navnet. Trygve vil ikke ha hundekjeks, så han får maten i stedet et par ganger i uken.
ZakuraRabbit
02-07-2007, 14:57
Fikk med prøvepose på hundemat da Trygve flyttet hjem til meg, de sa det var en god proteinkilde. Og tørr hundemat bør jo være det samme som Frolic? Jeg ser forresten for meg de halvmyke Frolicringene når jeg ser navnet. Trygve vil ikke ha hundekjeks, så han får maten i stedet et par ganger i uken.
Ja, det er de halvmyke ringene. Er ikke helt sikker på om den maten er så bra for hunden min engang men det er foreldrene mine som kjøper det :P (bruker vanligvis pedigree)
Marianne S
02-07-2007, 15:22
Er du i tvil, lar du være å gi det.
Jeg aner ikke hva Frolic består av, derfor kan jeg ikke besvare spørsmålet ditt.
Hamsterlovervip
25-07-2007, 20:09
jeg ville ikke gitt verken frolic eller pedigree til verken hamster eller hund. frolic er ikke et bra hundefor , og jeg villle heller ikke gitt det til hamstern. :|
rottegal
29-07-2007, 09:46
Jeg gir det til hamsteren i små mengder,det er ikke favoritten,men hun liker det og tar ikke skade av det..
Jeg tror nok ikke det kan skade, så lenge det ikke gis som fôr, men som snacks. Syriske hamstere er flinke til å regulere matinntaket sitt, og de har forskjellige smaker. Noen liker hundemat, andre ikke, men en bit dann og vann hvis hamsteren liker det er ikke farlig. Faktisk så anbefales jo f.eks. kattungemat til gravide og ammende hamstere, så jeg kan ikke se at litt hundemat er skadelig på noen måte.
ZakuraRabbit
30-07-2007, 23:15
Hadde jo uansett ikke tenkt å fore henne på hundemat da :wink: Hovedforet er fortsatt Prestige Hamster Nature. Også får hun hundekjeks et par ganger i uken.
kar00linee
25-09-2008, 23:36
Jeg lurer også på om det går ann å gi frolic som gobit :P