Se full versjon : Omplassering av flotte hamstre
jeg må dessverre omplassere en del hamstre siden jeg har fått 7 hamstre og det er minst 5 for masse.. han som eier leiligheten min kaster meg ut om jeg ikke kvitter meg med 5 stk.. bare spør om du har en spesiell rase du har lyst på... dalmantiner-dverghamstrene skal ha unger igjen siden jeg tok feil kjønn da jeg skilte ungene sist...
du kan godt skrive melding til 92841434 elr ringe da.. :P
Anne-Hedvig
25-06-2007, 04:52
Du - før du lar deg kaste ut eller fjerner hamstre du er glad i, ville jeg kontakte Leieboerforeningen: tlf. 23-15.74.00 (juridisk bistand i boligspm. - man-fre kl 10-14. Boligjuridisk rådgivn. f ikkemedlemmer: Teletorg 820 88 005. Kan lønne seg å bli medlem!). Slett ikke sikkert at huseier har rett til å kaste deg ut fordi du har hamstere. De forstyrrer ikke noen - og så sant de ikke ødelegger ledninger eller annet, kan jeg ikke se at det er noen grunn til oppsigelse. Tror ikke det er nok at utleieren 'synes du har for mange dyr'. Som leietaker har du sterke juridiske rettigheter, vær klar over det! Tror at du omtrent må rasere alt i leiligheten eller ikke betale husleia, for å kunne sies opp.