Se full versjon : Hamstertoalett?!
Er dette et ok hamstertoalett?
*bilde fjernet pga brudd på kopiretten*
Er det chinchillasand dere kjøper for å ha i?
Innlegg endret av Marianne S
Carmelita
07-05-2007, 18:09
Jeg bruker den, og den fungerer veldig bra :D Eneste negative jeg kan komme på er at hvis det har kommet sand der som hektene til "lokket" er, så kan det være litt vanskelig å ta det av.
Det brukes chinchillasand ja :wink:
ZakuraRabbit
07-05-2007, 19:02
Jeg bruker samme strø i doen som i resten av buret jeg... :D Prøvde med chinchillasand men da baded hun bare i den, så nå har jeg en skål med chillasand og en do med gnawz-strø.
Ok, takk for svar.
...og beklager bildet. :oops: Jeg trodde det var lovlig iom at det er et salgsprodukt og ikke et privat bilde til butikken. Tenkte ikke...
Det skal ikke gjenta seg :wink:
Hamsterlovervip
10-05-2007, 14:55
Jeg har et helt enkelt do hjørne jeg... den doen på bildet bruker jeg til å ha sand i så den kan bade. da blir det ikke så mye gris
Marianne S
10-05-2007, 16:28
...og beklager bildet. :oops: Jeg trodde det var lovlig iom at det er et salgsprodukt og ikke et privat bilde til butikken. Tenkte ikke...
Det skal ikke gjenta seg :wink:
Det er tillatt å poste link (altså nettadresse ) til andres bilder, men om man legger inn noen andres bilde som bilde , blir det brudd på kopiretten, og dessuten stjeler det båndbredde fra den nettsida bildet hører til.
Det er altså kun tillatt å poste egne bilder eller bilder man har fått tillatelse av fotografen til å poste, eller en link til bildet.