Gilu
03-03-2007, 10:00
Hei, jeg er en jente som blir 13 år 29. Juli, Jeg er intressert i dyr og venner, jeg er mest på hamster og hund, jeg går også på ridning da.
jeg har nå 2 hamstere men jeg kan starte med den første jeg hadde, den het Josefine og hadde en uvanlig fin lys brun kanksje litt orange farge i pelsen og vr langhåra.
Hun døda av svuls på halesn men ble 4 år da.
så fikk jeg en som het Blackie, men han var så agressiv så vi måtte avlive han, så fikk jeg min 5 uker gammle Lucy (som nå er snart 8 mnd.)
Hun er kjempe kosen og kan komando "kom" det er jeg veldig stolt over :D
Hun har en blanding av Bege og brun og halv langt hår.
Hun er bestevennen til katta mi Wilfred.
Lizzi:
Lizzi er min yngste hamster jeg kjøpte henne 20 januar og da var hun akkurat 4 uker, altså hun er født 20.desember. Lizzi er familiens eller min turbo, hun kan løpe innmari fort når jeg skal ta henne ut av buret, dette synes hun er gøt da.
Wilfred:
Wilfred er gammle gubben min eller katten min, jeg fikk han til 3-års dagen min. da var han litt over 2 mnd. han blir 10 år i mai.
Wilfred har vert igjennom mye forfærdelig, f.eks. hadde han bestennelse i halve ansiktet og en ga g så han dopa ut og sjangla og kasta opp hele tia, men nå er han helt frisk igjen.
Jeg har alltid sover med Wilfred i senga.
Han er så kosen og fin å ha ved siden av seg.
Noen ganger stikker han fordi hamsterene bråker formye.
Jeg klarer å sove med hamsterenes bråk jeg hehe.
Dette var nok om meg ;)
Og vil bare si at dette er en kjempe bra side og denne siden var den som gjorde at jeg ville ha flere hamster, skal snartfå et til fra et kull som kommer fra oppdrettet vårt.
Mvh
Maren fra Gilu, Oppdrett av Syriske Gullhamstere.
jeg har nå 2 hamstere men jeg kan starte med den første jeg hadde, den het Josefine og hadde en uvanlig fin lys brun kanksje litt orange farge i pelsen og vr langhåra.
Hun døda av svuls på halesn men ble 4 år da.
så fikk jeg en som het Blackie, men han var så agressiv så vi måtte avlive han, så fikk jeg min 5 uker gammle Lucy (som nå er snart 8 mnd.)
Hun er kjempe kosen og kan komando "kom" det er jeg veldig stolt over :D
Hun har en blanding av Bege og brun og halv langt hår.
Hun er bestevennen til katta mi Wilfred.
Lizzi:
Lizzi er min yngste hamster jeg kjøpte henne 20 januar og da var hun akkurat 4 uker, altså hun er født 20.desember. Lizzi er familiens eller min turbo, hun kan løpe innmari fort når jeg skal ta henne ut av buret, dette synes hun er gøt da.
Wilfred:
Wilfred er gammle gubben min eller katten min, jeg fikk han til 3-års dagen min. da var han litt over 2 mnd. han blir 10 år i mai.
Wilfred har vert igjennom mye forfærdelig, f.eks. hadde han bestennelse i halve ansiktet og en ga g så han dopa ut og sjangla og kasta opp hele tia, men nå er han helt frisk igjen.
Jeg har alltid sover med Wilfred i senga.
Han er så kosen og fin å ha ved siden av seg.
Noen ganger stikker han fordi hamsterene bråker formye.
Jeg klarer å sove med hamsterenes bråk jeg hehe.
Dette var nok om meg ;)
Og vil bare si at dette er en kjempe bra side og denne siden var den som gjorde at jeg ville ha flere hamster, skal snartfå et til fra et kull som kommer fra oppdrettet vårt.
Mvh
Maren fra Gilu, Oppdrett av Syriske Gullhamstere.