PDA

Se full versjon : Tary

Tary
18-04-2007, 13:18
Hei hei alle sammen =)

Hmm hva skal man skrive =) Kan vel begynne med å fortelle at jeg er ei meget dyrekjær jente på 25 år... Har alltid vært glad i dyr så lenge jeg kan huske, og da jeg ikke fikk ha dyr når jeg var liten, har jeg på en måte tatt igjen det etter at jeg flyttet for meg selv =)
Jeg har en samboer som begynner å bli gal, men å leve med meg er å leve med dyr ;)

Må med hånden på hjerte si at hamster tidligere ikke har vært en av minse største interesser. Men da noen meget "gallant" og følelses løst dumpet en eske med 6 hamster i butikken der jeg jobber. Bestemte jeg meg for å ta med meg en av disse nøstene hjem. Har brukt litt tid på å bli kjent med de, men jeg har problemer med å velge hvem av de jeg skal ha. Ønsket meg en gutt, men det er de to hunnene jeg har fått mest kontakt med. Så det blir vel en av de ;)

Har mest erfaring med rotter, da jeg er så heldig å få bo i leiligheten til 7 bløte rottepotter =) 2 små tupper og 4 mannebasser :D

Så nå har jeg kommet hit da, for å lære mer, og få litt mere input om dette lille nøstet som jeg skal bli "reserve mamma" til...
Jeg håper dere holder ut med mine spm. (hehe har allerede mast høl i hodet på Rodentopia føler jeg), og at jeg etterhvert kanskje kan gi noe tilbake =)

Hilsen Tary =)

rottegal
18-04-2007, 13:31
Hei og Velkommen!
Hehe,Har en like brennende intresse for rotter og hamstre som deg,for øyeblikket har jeg to damer,et hamster og en rotte,rottedamen skal snart få en venn etter den forrige døde..Jaja...bla bla om meg..skal ikke stjele tråden fra deg :D

Gilu
18-04-2007, 13:38
Velkommen, jeg har bare 1 hamster jente, og en hamster dame :D
Håper du trives her på forumet :wnk:

Tina
18-04-2007, 14:44
Velkommen! :)

Rodentopia
18-04-2007, 14:57
på tide:)
hehe. du lærer nok skal du se. hamstere er sjarmerende vesener, men noe enkle i hytta. små barn, store gleder!
stort bur, noe å grave i, redemateriale og et søtt lite hamsterhus er alt du trenger for å gjøre en hamster glad. de som er trygge og tamme setter også pris på puss og kram- som svenskene sier.
de gir kanskje ikke like mye tilbake som rotter siden de er littebitt sære, men de er så søte at det gjør ikke noe. desuten slipper du å fly som en strikkball til veterinæren og hjem igjen. ting kan dukke opp, men de fleste hamstere er velsignet friske i forhold til rotter.
håper å se deg her inne, mye å lære av våre eminente moderatorer og andre hamstervenner- ta desuten en titt på linkene!
og så ses vi jo på rotteforumet. håper virkelig det ordner seg for de som blir igjen (hva skjer med dem?) og med den lille du tar selv.
bare ring om det er noe:)

Tary
18-04-2007, 18:58
Takk skal dere ha =)
Hihi ja ja, bedre sent en aldri vet du ;)
Bare skravle i vei du rottegal, bare koselig det =)

Jeg har fåreløpig funnet hjem til to av de, tre inkl den jeg skal ha med meg hjem. Så da er det 3 igjen =) Finner nok gode hjem til de også etterhvert...

Anne-Hedvig
19-04-2007, 11:27
Tamtara og jeg ønsker også velkommen til forumet her!

Marianne S
19-04-2007, 14:14
Velkommen til forumet, og lykke til med å finne hjem til hamsterne.

Ansie
20-04-2007, 21:58
Hei og velkommen :)

Tary
23-04-2007, 09:34
Tusen takk alle sammen :)
Koselig velkomst!
Og nå er endelig det lille nurket i hus.

Hilsen Tary...

rottegal
23-04-2007, 10:07
Nå vil vi se bilder :D

Tary
23-04-2007, 11:09
hehe, jeg skal se ha jeg klarer å få til =)
Er alt annet en flink på data, men skal nok få kranglet meg til et eller annet. Uansett skal hun få sin egen plass på hjemme siden min ;)
Så da blir det bilder der. Skal se om jeg kan få ordnet noe i løpet av kvelden =)

rottegal
23-04-2007, 11:58
*Titter innom*^^

prylle
24-04-2007, 10:03
velkommen :)