PDA

Se full versjon : Oppdateringer

Lene
06-01-2010, 00:07
Det har kommet en helt ny versjon av forumet, og vi vil oppgradere til dette. Det vil ta litt tid, for det er veldig mye nytt, og dermed mye å sette seg inn i. Derfor vil jeg forsøke å gjøre mesteparten på nattestid. Hvis alt går etter planen, så vil jeg starte i morgen natt, altså natt til torsdag, og forumet vil da være stengt.

Jeg beklager at dere må være uten forumet en liten stund, men forhåpenligvis (bank i bordet) vil det gå greit, og forumet kan åpnes igjen etter ikke altfor lang tid. Men det er mulig det vil gå en dag eller to.

Dersom noen skulle trenge akutt hjelp i denne tiden, så kontakt veterinær eller ring meg på telefonnr som står under "kontakt" på hovedsidene. Disse vil være oppe som normalt.

-Lene-

Virrus
06-01-2010, 14:14
Tror det vil være lurt og gi en slik beskjed på hovedsiden av hjemmesiden også. Sikkert ikke alle som får med seg ting her inne.

Lene
07-01-2010, 02:55
Ja, har planer om å legge det ut for forsiden når forumet er nede.

Siden det nok kanskje ble litt kort varsel + at jeg er så trøtt at jeg ikke orker å jobbe gjennom denne natten, så utsetter vi dette i hvertfall til i morgen natt.