PDA

Se full versjon : Var vist en gutt i flokken likevell..

Virrus
11-12-2009, 00:08
Joda, det var vist en gutt i flokken min på 3. To av dem er utestengt fra huset, så antar det er noe på gang der. Så helt tydelig i dag at jeg har iallefall èn gutt, pga testikler og putt på godt norsk. Litt usikker på den andre som satt sammen med han, men finner vell ut av det.

Skal jeg tørre og sjekke huset, eller bare la være og ta tiden til hjelp? Det siste er vell det beste alternativet. Hun er iallefall i livet, for det romsteres mye inni der.

Ansie
11-12-2009, 07:29
Så morro da:) Jeg personlig hadde sjekket, jeg liker å vite helt sikkert.

Men du kjenner dine hamstere best, om de er av den urolige typen, mine var ikke det.

Virrus
11-12-2009, 11:25
Det er det jeg er litt usikker på, to av dem er rolige, i den graden en robo kan være rolig, mens den siste er litt skvetten av seg og slikt, og nå aner jeg ikke hvem av dem som er inni huset, så tror jeg ser det ann litt. Eller venter til nyskjerrigheten blir for stor, hehe.

Virrus
11-12-2009, 11:43
Måtte sjekke i huset:P
Men ingen småttiser der som jeg kunne se, kanskje hun holder på og bygge reir da?

Ansie
11-12-2009, 16:30
Njaa, vet ikke , mine bygde egentlig aldri noe reir spes til ungene. Ungene ble født i det vanlige sove-reiret, de bygde jo reir hver gang jeg skiftet på buret:)

Sover de ikke sammen ?

Virrus
11-12-2009, 16:48
Før sov de sammen, nå gjør det det ikke lengre. En sover i huset og gutten og en til sover under løpehjulet. Hun inni huset er sjeldent ute for tiden, men hun ser frisk og rask ut når hun er ute og henter mat.

Ansie
11-12-2009, 17:00
Hos meg sov alle de voksne sammen selv om den ene hoa hadde kull, men det kan selvsagt være annerledes hos deg. Du får bare følge med om det er noe mobbing når hun forlater huset ?

Får håpe at det er som du tror, at hun kanskje velger å være alene fordi hun skal føde:)