PDA

Se full versjon : Velkommen til nytt forum!

Lene
21-01-2009, 14:54
Det er meg en glede å ønske alle velkomne til vårt splitter nye forum!

Vi har altså (endelig, vil noen si) åpnet det nye forumet. Her er det masse å sette seg inn i, og masse morsomme og nyttige funksjoner som vi håper vil hjelpe til å gjøre forumet spennende og informativt for alle.

Vi har ikke blitt ferdige med å oversette alt her ennå, men vi jobber med det. Vi håper og tror dere heller vil ha et åpent forum, selv om det betyr noen engelske ord og setninger her og der.

Det meste av nye funksjoner vil være reservert medlemmer av foreningen, som en del av et nettsamfunn vi håper å få til. Noe av det medlemmene kan glede seg til er:

Blogg

Fotoalbum

Grupper

mm.

Les mer om disse og flere fordeler for medlemmer her (http://www.hamsterforening.no/vbulletin/faq.php?faq=forening#faq_forening_medlem).

Det er dog en masse nytt for dere andre også, og lurer du på hva noe er, så ta en titt innom FAQ (http://www.hamsterforening.no/vbulletin/faq.php). Alt er ikke oversatt ennå, så er det noe du ikke forstår, så er det bare å spørre i "Tilbakemeldinger og spørsmål".

Noen lurer kanskje på hvorfor "Mine små venner" har blitt stengt. Dette har vi valgt fordi medlemsfordelene inkluderer blogg og fotoalbum, og meninger er at de skal erstatte dette underforumet. Vi beklager at dere andre nå altså mister denne muligheten, men vi må ha noen fordeler for de som betaler medlemskontingent. Dere kan fortsatt linke til egne hjemmesider i profilen og i signaturen, for ja, vi har åpnet for signatur.

Jeg håper alle vil kose seg her, og at vi kan få til en solid og godt forum sammen :)

Virrus
21-01-2009, 18:26
Det var jaggu meg på tide:P

Lene
21-01-2009, 18:40
Ja, det var sant, ja. Veronica er hovedmoderator, og vil hjelpe til. Hun må dog få sjansen til å bli kjent med forumet, hun også, da hun ikke har hatt så stor mulighet til det ennå.

Jeg ser også at det er noe rart med brukertitlene, at de kommer to ganger. Jeg trodde jeg hadde fikset det problemet, men det kommer altså igjen. Jeg skal se om jeg få noe hjelp til dette igjen.

Lene
22-01-2009, 13:15
En liten ting: Jeg vet at man i enkelte gamle tråder får opp en boks som ber om passord til ramseszoo.com. Dette er helt uskyldig. Ramses Zoo er en side jeg laget, og da vi ble virusangrepet, måtte den siden også slettes. Leverandøren vår satte passordsperre på den også, men jeg har ikke hatt tid til å gjøre noe med den ennå, annet enn å slette den. Men greia er den at både Marianne og jeg brukte domenet til å lagre bilder på tidligere, og de bildene ble brukt på forumet her. Og når man da er i en tråd som inneholder bilder derfra, så blir bildene forsøkt lastet opp for visning, men på grunn av passordsperren, så går ikke det. Spørsmålet om passordet kommer likevel opp, og det skal bare være å klikke Avbryt i boksen. Jeg skal prøve å få leita opp alle disse bildene etterhvert, og erstatte dem, men det havner dessverre litt ned på lista nå ;)

Lene
22-01-2009, 22:22
Problemet med brukertitlene er nå fikset *jippi*