PDA

Se full versjon : Maja

maja
08-12-2008, 15:52
Heisann!

Er ny her på forumet, så tenkte at jeg kunne lage en liten presentasjon.

Hamsteret min har navnet "Squeeky", også kalt "personligheten", i og med at den har en personlighet for seg - noe jeg tror alle dyr har. Har "adoptert" hamsteren av noen jeg kjenner, som ikke hadde mulighet for å ta seg av den lenger. Så den er ikke så ung som de er når man kjøper den i dyrebutikken, men den er utrolig tillitsfull og koselig :) Det er en bitteliten lysegrå dverghamster, med en del hvitt på. Jeg vet ikke om det er gutt eller jente enda - skulle gjerne funnet det ut, men det virker som den hverken liker elller har tid til å sitte stille når jeg prøver å finne ut av det.

Selv er jeg 16 år, og har hatt squeeky i litt over en uke nå, så er ganske "fersk" for å si det sånn, men prøver å lære hvordan jeg skal behandle den lille tassen, og håper jeg kan lære litt ekstra av forumet her også :)

Monica_S
09-12-2008, 08:38
Velkommen til dere begge to :) Håper vi får se noen bilder av den lille tassen i tiden fremover :) Du kommer nok til og få god hjelp i forumet fremover, det har jeg fått og er utrolig glad for det. . . . . . :) Forumet er kjempe bra. . . .

maja
09-12-2008, 14:08
Tusen takk for koselig hilsen :) Det kan nok hende du får se bilder, vi får se ;) Nå har jeg ihvertfall lastet opp avatar bilde :)
Har egentlig hatt litt problemer med å ta bilde av den, i og med at den ikke vil sitte stille så lenge som 3 sek, hehe.., men har brukt litt mat som hjelpemiddel, så sitter den ihvertfall stille til maten er lagret eller spist opp.

Anne-Hedvig
09-12-2008, 14:17
Velkommet hit, håper du vil trives og få nyttige svar på forumet!

Milhamsterlove
09-12-2008, 14:42
Heizann maja!
Velkommen hit til forumene :D

Lykke til da :P

Virrus
09-12-2008, 16:48
Velkommen hit!

mallo89
10-12-2008, 14:51
Velkommen til hit til forumet:D