PDA

Se full versjon : Alvrina

Alvrina
01-03-2007, 01:23
Hallo. Ja, de fleste som er aktive på nett vet vel egentlig hvem jeg er, da jeg heter det samme nesten over allt. Men for den som ikke vet det, så heter jeg Ida , er 18år og bor i Horten.!! Bruker mye tid sammen med kjæresten min og med dyra mine. Går for det meste på hund og hamster da. Men har drevet med ridning i 3 år og vurderer å begynne igjenn til påske....Mine interesser låter sånn her;
Kjæresten min, dyr, venner, mobilen min , pc'n, musikk,teknologiske duppeditter, biler, matlaging osv osv..
Jeg kan være en skikkelig heks og buse ut med meningen(e) min(e) uten å tenke meg om først :oops:

Den første hamsteren finn jeg 1april 1999, etter mange mnd med mas! Den f het Nala, og om ikke jeg vet feil, så var den en Black Eyed Cream(tror da det er det varianten heter). Den hadde jeg i 6 år før den døde Etter Nala skaffet jeg meg en rotte, og prøvde meg på oppdrett. Da jeg oppdaget Norsk Tamrotte Forening(NTF) begynnte jeg å prøve meg litt innen for avl. Ble endel tabber osv, men det siste kullet ble en ganske stor suksess. I fjord, februar 2006, omplasserte jeg alle rottene pga allergi og fordi jeg fikk en hundevalp som heter Misty :wink:.

Tirsdag den 27 Februar 2007, hentet jeg en liten søt syrisk hamster i Sandefjord. Den er 2-4 mnd gammel og jeg kaller den for Stitch, rett og slett fordiden er en rampette liten sak med MYE energi! Selv om det var en lang tur hjem med buss, så sov Stitch hele veien, og gjorde ikke så mye ut av seg. Stitch er en jente, bare så dte er sagt ;)

Bilder av Stitch skal jeg legge ut, så snart jeg har tatt noen bilder av henne da.

Lene
01-03-2007, 06:01
Hei, Ida. Koselig å se deg her også. For uinvidde kan jeg jo fortelle at vi har en tamrotte som ble født i et uhellskull hos Ida. Galadriel, til daglig bare Adriel, er en agouti hooded dumbo, og hun har nå nådd en respektabel alder, blir 2 år sist i mai. Hun holder det gående fremdeles, Ida, og er nysgjerrig og eventyrlysten som alltid. Hun sliter litt med at hun blir veldig dominert av vår blå frøken Themis, så hun har konstant en bar flekk bak hvert øre etter tvangsvasking. Det plager henne ikke, og hun er en knallform til å være såpass gammel som hun er.

Alvrina
01-03-2007, 11:49
:)
Så bra at Adriel har det bra :D Må dessværre si at sørsten, Eowyn, døde i fjord høst. Årsaken er ukjent da hun bare sovnet inn og eieren ikke gadd å få henne obdusert :? Men resten av søskenene lever enda, og alle er friske og stabile :D

rottegal
01-03-2007, 11:55
Hei Ida!
Godt å se noen kjente :D
Velkommen!

Carmelita
01-03-2007, 12:37
Hei Ida :D Velkommen

Gilu
03-03-2007, 09:49
Velkommen ja :D Nå er det veldig mange her som ønsker deg velkommen, men detevr jo hyggelig :wink: