PDA

Se full versjon : Hamster gale Linda hehe

Linda
11-11-2008, 20:47
Jeg har vært bruker her siden oktober, men har ikke klart å somle meg til en presantasjon før nå!

Jeg er 19 år og bor på bekkelaget i Oslo, går på videregående allmenn, og skal utdanne med innen pediatri :lol:

Jeg irriterer alle jeg kjenner med konstant hamster prat, men prøver å snakke om det så lite som mulig hehe hvordan kan man la være å snakke om slike nydelige vesner? Når jeg har et kull med babyer hjemme i tillegg har jeg ikke lyst til å prate om politikk for å si det sånn hehe

dette er meg!

http://i367.photobucket.com/albums/oo114/LindaHamsterbilder/0194.jpg

Jeg har 5 hamstere, der 4 er gullhamstre og 1 er dverghamster :P
De er de nyyydeligste små hehe hver sine små personligheter...

Luna (banded) avler jeg med, og hun er kjempe snill, men litt mistroisk (hvis det er et ord haha) og lunefull... det er der navnet kommer fra hehe selv om måne kanskje høres bedre ut...

Bianca (sort langhåret satin)er en tøff dame! Hun begynner nok å bli en eldre dame er jeg redd, operasjonen tærte på :cry: men hun har det godt og har alt hun trenger, og hun har meg som følger med på hvert minste gram i kroppen hennes hehe

Amandus (viltfarget) er virkelig en gullgutt, og et snillere hamster er det nok ikke mulig å finne! han hater å bli vasket hehe da er det en utfordring å holde han, men det kommer ikke så mye som et pip ut av munnen hans!

Alvin (flesh eared white) er mammas lille baby, han blir sinna når han blir vaskes, og har en tendens til å bite istykker håndkledet jeg pakker han inn i når han er våt, men han er så søt da han driver på at jeg ikke har hjerte til å stoppe han hehe knitrer så fælt i han da at jeg nesten venter at håndkle skal ta fyr :P

Bella (vinterhvit) er ei litta engel, vi gikk gjennom en litten bite periode for noen mnd siden, hun bet aldri hardt, men små niblet å fingrene mine med mer og mer kraft, men det fikk jeg av henne raskt hehe vet ikke om andre har metoder for dette men min er i allefall et bitt= et blås. hver bidige gang hun skulle til å bite på fingrene mine blåste jeg på henne, og etter noen dager med det ga hun opp hehe hun elsker å rote i matskåla og tisser i løpehjulet sitt men ellers er hun perfekt :azn:

Niiniel
11-11-2008, 21:12
Jeg trodde ikke hamstere skulle vaskes jeg..

Virrus
11-11-2008, 21:25
De skal ikke bades nei, kun med chinchilla sand.

Velkommen hit forresten :D

Linda
11-11-2008, 23:02
alvin er spesiell... han må bades en gang i blandt... amandus har blitt badet to ganger i sitt liv, og andre gangen var sist uke, derfor jeg nevnte det

Virrus
11-11-2008, 23:09
Hehe, ok. Hvorfor må du bade dem? Er bare nyskjerrig:)

Linda
12-11-2008, 00:53
amandus må jeg ikke, men han var i reiseburet sitt mens jeg vasket buret hsnd, og så hadde han tisset og fått det overalt på seg selv...

Alvin har den vane av å tisse på seg i søvne, og han sover på ryggen. Skoliosen gjør at han ikke klarer å vaske seg skikkelig noe som fører til at jeg må vaske han en gang i blandt så han ikke blir gul hehe jeg har snakket med veterinær om det også, og sånn må det bare være med han... gjør det ca en gang i mnd eller no