PDA

Se full versjon : Hamster omplassering ønskes

nagata
03-04-2008, 22:27
Hei hei!

Dessverre for lille Yorick har jeg begynt i ny jobb som gjør at jeg er veldig mye borte hjemmenifra og jeg føler han ikke får all den oppmerksomheten han skal ha lengre. :cry:

Derfor ser jeg gjerne at han får et bedre hjem enn det han har akkurat nå.

Hamsterbur, for, flis og løpe ball medfølger.

Håper noen vil ønske han velkommen :D

http://mybrokenwings.org/bilder/bilde2.jpg
http://mybrokenwings.org/bilder/bilde1.jpg

:Edit:

Bor i Ås i akershus sånn forresten hehe

miranda
03-04-2008, 22:49
Litt greit og vite hvor du bor :)

Birgitte
03-04-2008, 23:15
Enn bur da?

nagata
03-04-2008, 23:17
Hamsterbur, for, flis og løpe ball medfølger.

Har også et lite reisebur eller boks eller hva man kan kalle det.

Buret hans er ganske stort og han er veldig snill av seg, aldri bitt meg eller andre. Og han elsker å løpe rundt i sofaer. Han er ikke så veldig "hamstrende" av seg når det gjelder ting. Han har ikke gnagd istykker det jeg har idet minste hehe

Birgitte
04-04-2008, 00:16
Åja:P Istad stod det hamsterHUS er jeg sikker på:P

nagata
04-04-2008, 00:40
Hehe ja du mener vel det :wink:

carlo
04-04-2008, 18:15
Så søt han var da!
Hvordan er helsetilstanden hans,og hvor gammel er han?
Jeg har både hjerterom og husrom til han,så hvis du vil tar jeg han imot jeg.
Har 2 barn som har hver sin lille venn,og rett som det er stjeler jeg meg til litt kos med de.
Hadde hamster selv for noen år tilbake,og kan tenke meg en ny liten venn selv. De er jo så herlige da.
Hilsen mamma'n til Carlo,som er brukeren her. :)

nagata
04-04-2008, 19:28
Heisann

Han er frisk og rask så vidt jeg kan se, og jeg kan heller ikke finne noe galt på han. Men han har aldri vært hos dyrlege så jeg kan nok ikke uttale meg 100%.

Men det jeg kan se da er at han er aktiv som hamstere skal være og at han ikke har noe imot mennesker.

Han er under et år gammel og vi kom vel fram til at han tilhørte rasen "Light Grey gullhamster"

Ifølge Marianne S da hehe

Han ble kjøpt av dyrebutikken på storsenteret i ski de sa han var 3 måneder gammel var det vel.

Er litt dårlig sånn hukommelse sett da hehe.
Han bruker ikke hjulet mye men han liker veldig godt løpeballen sin.

Er det noe annet du lurer på så er det bare å spørre!

carlo
04-04-2008, 19:35
Jeg fikk vel egentlig ikke noe svar på om jeg blir "godkjent som ny mamma" da... :roll:

nagata
04-04-2008, 20:01
Hehe vel vil jo gjerne vite litt om de jeg gir han til.
Ingenting imot deg eller noe men han er jo det lille nurket mitt enda hehe

carlo
04-04-2008, 20:30
Hva er det du vil vite da? Har jo skrevet en personlig meld til deg også hvor jeg også skrev tlf nr mitt.
Jeg har 2 unger på nesten 7 og 8 år som har hver sin hamster fra før,og de er ute og løper fritt,men under tilsyn hver dag,og de er ute på "lekeplassen" sin hver dag. De får også frisk frukt eller grønnsaker hver dag,buret blir gjort rent 1 gang i uka og doen tar vi annenhver dag.
Som jeg skrev til deg i den personlige meld også,jeg har sett en søt hamster i dyrebutikken også,kjøper gjerne den jeg dersom du ikke vil overlate Yorick til meg. Det må bli opp til deg. Men jeg vil ikke ha en hamster bare for "pynten" sin del,jeg vil ha det fordi jeg synes de er noen herlige dyr,og er mye artig med de.
Som jeg også skrev,vi bor i Moss,så er jo ikke så langt unna dersom du overlater han til meg. Da kan vi jo ha kontakt så du kan følge med på hvordan han har det og du slipper å miste han helt.
Men som jeg skrev,det blir opp til deg.

nagata
05-04-2008, 13:39
Yorick ser fortsatt etter et nytt sted å bo!

De som ønsket han kunne ikke ta han over allikavel.

nagata
09-04-2008, 12:35
Hei hei Yorick leter fortsatt, ingen som vet om noen som kunne tenkt seg en hamster / ønsker en selv?

sunniva12345
11-04-2008, 12:23
Koster det penger??

nagata
11-04-2008, 17:54
Nei da hadde han vært under salg :)

nagata
24-05-2008, 11:07
Kan en administrator låse denne tråden?

På forhånd takk